July 16, 2014

Selamat lima tahun, Benn.



"Aku rasa aku suka kat kau."

Selamat lima tahun (dan sembilan hari), Benn. 





Orang kadang selalu tanya ;


"Tak rindu Benn ke?" 
"Jauh-jauh nanti kang putus pulak." 
"Macamana boleh survive?" 
"Tak bosan ke?" 
"Kahwin gantung je lah."


Okayyy ayat last tu Rosha selalu cakap kalau jumpa dia. HAHA. 

I dont really know macamana the both of us boleh sampai tahun kelima ni. Gaduh sampai berjam-jam, gaduh nangis-nangis. Paling teruk gaduh tak bercakap 3 hari. Seksa jiwa raga. Aku ni dah lah jenis benda kecik pun nak cerita - beli murtabak ke, kereta problem ke, Boiyot taknak makan ke. Jadinya sepanjang 3 hari tu aku restless. Nak tunggu dia cakap dulu. Ye lah, degil kan. Tapi lama mana sangat nak ego, end up message jugak cakap sorry. Lepastu automatic baik balik macam takde benda berlaku. Dramanya, lahai. 

Dia degil, aku pun degil. Tapi kalau ikutkan tahap kedegilan tu, dia lah champion. Sebab anak sulung kot, degil lebih sikit. Hahaha. But since we are so used to each other, kalau gaduh tu we know at the end of the day we'll still be together. 

Benn ni tak romantik sebenarnya. Tapi banyak gestures dia yang aku rasa lagi romantik dari dapat bunga. Macam tadi, dia singgah tempat aku kerja. Pulangkan balik Smart Tag yang aku tertinggal dalam kereta dia. Bila check baki, eh kenapa berlebih banyak. 

"You topup ke?" 
"Haah"

Terus lah cair hati ni. Gamaknya aku ni mudah cair kot. Hahahaha. 


Banyak lagi benda dia buat yang maybe bagi orang lain benda kecil je tapi bagi aku all those small things matters. But despite all these, Benn ni sangat annoying. He will find a way to annoy me almost everyday, dah jadi macam trademark dia. Jenis suka annoy aku for the sake saja suka-suka. Urgh. Annoying tapi sayang. Conflicted. HAHAHA. 




Hi love,

Happy 5 years, Sayang.
Thank you for putting up with my tantrums, as I know I can be handfuls at times.
Thank you belikan macam-macam from Egypt, especially tshirt Zagazig tu.
Bangga jugak pakai walaupun bukan budak Medic. Hihihi.
Thank you selalu make an effort to datang sini and hangout walaupun you still jetlag. 

I love you :*

No comments: